Kategorie      
Novinky
Minerály - doplnění skladu

3. 5. 2023 V uplynulých dnech bylo doplněno velké množství zboží, zvláště minerálů - kuliček (např. granát, křišťál, onyx, záhněda, redenit) a oblíbených zlomků.  

více
Doplnění kleští

11. 3. 2023 Byly doplněny oblíbené štípací boční kleště Extol Premium a masivní štípací kleště.https://www.ateliersnezenka.cz/vyhledavani/?search=kle%C5%A1t%C4%9B+%C5%A1t%C3%ADpac%C3%AD

více
Změna cen poštovného

28. 1. 2023 Vážení zákazníci, v souvislosti se zdražením České pošty došlo k navýšení cen poštovného. Změna se týká pouze České pošty, ceny ostatních dopravců zůstávají stejné.   Aktuální ceny poštovného najdete...

více

FAQ

Úvod FAQ
  • Proč mi do košíku nejde vložit počet kusů, které chci objednat?
    Důvodem je to, že není skladem k dispozici dostatečné množství kusů. Nabízím jen zboží, které mám ihned k dispozici (výjimkou mohou být zvláště některé produkty, které vyrábím opakovaně na objednávku), proto se počet objednaných kusů po vložení do košíku změní.
    Doporučení: Napište do poznámky k objednávce počet kusů daného zboží a při platbě převodem počkejte se zadáním příkazu k úhradě.  Je možné,  že budu moci zbývající kusy doplnit.  Co nejdříve vám dám vědět, v jakém počtu vám zboží dodám.
  • O jakých krocích budu po uskutečnění objednávky informován na e-mail?

    1. Každému zákazníkovi je po odeslání objednávky zaslán e-mail potvrzující přijetí objednávky.
    2. Zákazník, který platí převodem, dostane informaci o připsání platby na účet.
    3. Všichni zákazníci dostanou informaci o deslání objednávky. Součástí této zprávy je podací číslo zásilky, které umožňuje sledovat doručování zásilky na internetu.

  • Jak je možné, že mi po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení na e-mail?
    Důvodů může být více, nejčastěji za to může chybně vyplněná e-mailová adresa, někdy může dojít ke krátkému výpadku připojení.
  • Co mám dělat, když mi po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení na e-mail?
    Pokud jste stránky obchodu ještě nezavřeli, zkuste se ve svém prohlížečí vrátit o krok zpět (pomocí šipky v horní liště nebo klávesy Backspace). Existuje malá naděje, že se vám otevře stránka se zbožím v košíku a vy budete moci objednávku poslat znovu. Nevyjde-li tento způsob a vámi vybrané zboží není v košíku, objednejte si prosím znovu. V případě problémů si zboží můžete objednat i prostřednictvím e-mailu.
  • Potřebuji zboží zaslat rychle, co mám udělat?
    Napište do poznámky k objednávce, že zboží potřebujete zaslat co nejdříve. V rámci možností se vám budu snažit vyhovět a zaslat vám zboží v co nejkratším možném termínu. Pokud jste zvolili platbu převodem, tak samozřejmě neprodleně proveďte příkaz k úhradě. Počítejte prosím s tím, že ne vždy je možné zboží zaslat ihned (v den přijetí objednávky u dobírky či v den přpsání platby na účet), nebylo by to fér ani vůči ostatním zákazníkům. Potřebujete-li zboží doručit do určitěho data, raději se nejprve informujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, zda je reálné dodat zboží ve lhůtě, kterou požadujete.
  • Proč mám vyplnit telefonní číslo, nemusím se obávat obtěžování po telefonu?
    Telefonní číslo je určitou pojistou pro výjimečné situace. Zákazníky kontaktuji prostřednictvím telefonu jen v nejnutnějších případech  (např. až při chystání objednávky zjistím, že zákazník neuvedl úplnou adresu a nemám kam zboží zaslat). Většinou se snažím vše vyřešit prostřednictvím e-mailu, telefon použiji, pokud zákazník nereaguje či pokud vznikl nějaký neodkladný problém. 
Copyright 2014 - 2023 © Ateliér Sněženka